Murojaatlarni ko’rib chiqish quyidagi me`yoriy-huquqiy hujjatlarga asoslanadi:

1. “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to’qrisida (03.12.2014 y. O’z-378-son)


2. O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2007 yil 23 avgust “Davlat va xo’jalik boshqaruvi, mahalliy davlat hokimiyati organlarining axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalangan holda yuridik va jismoniy shaxslar bilan o’zaro hamkorligini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to’g’risida”gi 181-son


3. “O’zbekiston Respublikasi Davlat statistika qumitasi tizimida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to’g’risidagi nizom tasdiqlash to’g’risida”gi buyruq №17 2015 yil 20 aprel


4. Foydalanuvchilarning bir martalik talablariga muvofiq statistik axborotlarni taqdim etish


5. O`zbekiston Respublikasining “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to`g`risida”gi O`zbekiston Respublikasi Qonuniga o`zgartirish va qo`shimchalar kiritish haqida 2017 yil 11 sentyabrdagi O`QR-445-son Qonuni.


6. O’zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo’mitasi tizimida “ishonch telefonlari” faoliyatini tashkil etish Reglamenti

7. “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to’qrisida” Vazirlar Mahkamasining 366-sonli qarori

8. “Davlat organlari va davlat muassasalarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to’g’risidagi Na’munaviy nizomni tasdiqlash to’g’risida” Vazirlar Mahkamasining 73-sonli qarori

    ___________________________________________________
     
    Xato topdingizmi?
    Uni belgilang, so'nggra quyidagi
    CTRL + ENTER
    tugmalarini bosing
    ___________________________________________________